متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


راه‌حل‌های خلاصی از مزاحمت‌های پیامکی:
1-چنانچه شما مشترک اپراتور همراه اول باشید می‌توانید با ارسال عدد یک به شماره پیامک 8999 از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید. همچنین شما باارسال عدد 2به همان شماره پیامک 8999می‌توانید درصورت تمایل، دریافت پیامک تبلیغاتی را فعال کنید. در این رابطه می‌توان از شماره‌گیری کد دستوری *8999# هم بهره گرفت. ‌ضمنا برای ثبت درخواست عدم‌دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، مشترکان همراه اول می‌توانند با شماره تلفن 9990نیز تماس گرفته وپس از برقراری ارتباط با اپراتور، درخواست خود را دراین باره ارائه دهند.
2-اگر شما مشترک ایرانسلی هستید برای ثبت درخواست عدم‌دریافت پیامک‌هایتبلیغاتی می‌توانید عدد 2را به شماره 5005 ارسال کنید و یا می‌توانید ازطریق خط ایرانسل خود با شماره 700تماس گرفته، درخواست خود را برای لغو این سرویس اعلام کنید.
3- مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌هایدیجیتال، سامانه 10001314را برای مشترکان موبایل درنظر گرفته تا درصورتی که از دریافت پیامک‌ها شکایت دارند‌ یا اینکه خواستار لغو این سرویس هستند به این سامانه پیامک بزنند. در این روش درصورتی که از دریافت یک پیامک خاص نیز شاکی هستید می‌توانید متن پیامک و شماره ارسال‌کننده پیامک را به شماره سامانه شکایات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشادارسال کنید.
4- سازمان تنظیم مقررات ارتباطات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سامانه رسیدگی به شکایت مربوط به پیامک‌های ناخواسته تبلیغاتی خود را به‌صورت اینترنتی راه‌اندازی کرده و مشترکان می‌توانند درخواست خود را در این‌باره از طریق نشانی اینترنتی  CRA. IRدنبال کنند.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


farshad
ارسال پاسخ

ولی بازم پیامک میاد تبلیغاتی میاد

hiyam100
ارسال پاسخ

خداييش خدا خيرت بده با اين بلاگت راحت شدم باو

speedhamid
ارسال پاسخ

دمت گرم

Mr_Black
ارسال پاسخ

داشی خدا خیرت بدهد 100 در دنیا 1000 در اخرت


sarakhanum
ارسال پاسخ