متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

  اولین ساعت هوشمند سونی بخث زیادی برای موفقیت نداشت، با قیمت بالا و قابلیت های کم آمد و راحتی در استفاده، تنها چیزی بود که نداشت. حالا این شرکت SmartWatch 2 را معرفی کرده که بهبودها و پیشرفت هایی نسبت به نسل اول دارد.

SmartWatch 2 از آلومینیوم ساخته شده و یک مچ بند ضد زنگ تمام استیل با طول 24 میلیمتر هم دارد. ظاهری جذاب که رقیبی مثل ساعت هوشمند Pebble از آن بی بهره است. وزن این ساعت 23.5 گرم است . یکی از بهبودهای اصلی آن، ضد آب بودن بدنه است.

نمایشگر 1.6 اینچی است ولی برخلاف نسل قبل که از نوع OLED بود، در اینجا با تکنلوژی LCD سر و کار داریم. رزولوشن هم 220 در 176 پیکسل است که 200 اپلیکیشن مختص آن در دسترس کاربران خواهد بود. از جمله توییتر، فیسبوک، Runtastic  برای فعالیت های ورزشی، نشانگر مشخصات فرد تماس گیرنده، پیامک، پخش کننده موسیقی، تقویم و ...

SmartWatch 2 به ان اف سی مجهز شده و از این رو هماهنگ کردن آن با تلفن هوشمند، بسیار ساده است. اما به جای بلوتوث 4، در آن از بلوتوث 3 استفاده شده که از پروتکل مصرف کم انرژی نسل جدید بی بهره است. سونی ادعا می کند عمر باتری دستگاه برای استفاده 3 تا 4 روزه کافی است، باید دید در عمل چطور خواهد بود.

SmartWatch 2 به خوبی با تمام دستگاه های اندرویدی کار خواهد کرد و لزومی به داشتن یک تلفن با مارک سونی نیست. هنوز از قیمت آن خبری در دست نیست ولی از اواخر شهریور به بازار خواهد آمد

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !