متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


در این مقاله سعی شده نکاتی کلیدی و مهم پیرامون سئو ذکر گردیده و توضیح کوتاهی پیرامون چگونگی انجام هر روش داده شود:

1- بهینه سازی ساختار سایت: موتورهای جستجو برای مواردی مانند سرعت لود بالای سایت، به روز بودن مطالب، کپی نبودن مطالب و توزیع مناسب کلمات کلیدی مدنظر در مطالب سایت اهمیت زیادی قائل می‌باشند. استفاده بیش از حد از کدهای جاوا اسکریپت یا عکس‌ها و فایلهای گرافیکی سنگین در سایت و یا نداشتن کلمه کلیدی مناسب در تگ "keyword" از جمله نکات منفی سایت نزد موتور جستجوگر می‌باشند.


2- افزایش بازدید روزانه از سایت: هر قدر بازدید از سایت بیشتر باشد ارزش آن نزد موتور جستجو بالاتر می‌رود. علاوه بر تعداد بازدیدکننده، زمانی که هر بازدید کننده در سایت می‌گذراند و نیز تعداد بازدیدکننده یکتایی که در روز مجدد به سایت سر میزنند نیز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.


3- لینک سازی: یکی از مهمترین عوامل بالا بودن رتبه یک سایت در موتور جستجو با یک کلمه کلیدی، تعداد لینکی است که از سایتهای مختلف با استفاده از آن کلمه کلیدی به سایت مورد نظر ایجاد شده است. بهتر است کلمه کلیدی مورد نظر ما داخل یک متن مرتبط قرار داشته باشد و به صفحه‌ای از سایت که پیرامون آن کلمه مطالبی وجود دارد لینک شود.


4- افزایش ورودی گوگل: هر چه جستجوگران یک کلمه کلیدی بیشتر روی سایت مورد نظر ما کلیک کرده و وارد آن شوند، ارزش آن سایت از نظر موتور جستجوگر بالاتر می‌رود. از نظر موتور جستجوگر کاربران اینترنتی در هنگام جستجو روی رکوردی کلیک میکنند که به موضوع مدنظرشان نزدیک‌تر باشد. بنابراین در دفعات بعدی جستجو آن سایت را بالاتر از سایت‌های دیگر نشان خواهد داد.

منبع: سایت نرم افزار حسابداری و مالی پیشرو

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !