متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    تعبیر خواب

  • تعداد نظرات : 2
  • ارسال شده در : ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
  • نمايش ها : 765

1- اگر خواب دیدید در یک جای تنگ و تاریک هستید که از دیواره هایش هلوپ هلوپ خون می چکد و شما در حال شنا کردن در خون هستید، تعبیرش این است که شما در قلب معشوقه تان جای دارید! در ضمن به شما توصیه می کنیم اینقدر فیلم های « سینما ماوراء» شبکه 4 را نگاه نکنید!

 

2- اگر خواب دیدید در سر کلاس درس هستید و تالس استاد شماست، تعبیرش این است که متاسفانه دچار بحران مثلث معروف(!) شده اید، ضمن ابراز همدردی با شما، لااقل مراقب باشید این مثلث مربع یا پنج ضلعی نشود!

 

3- اگر خواب دیدید سوار یک عدد ژیان هستید و ناگهان درهایش قفل شد و آتش گرفت ، تعبیرش این است که می توانید رابطه دوستانه خوبی با باجناقتان برقرار کنید، راستی از این بعد با عینک بخوابید تا پژو 405 را ژیان نبینید!

4-اگر خواب دیدید یک عدد ماهی هستید که در یک تور ماهیگیری گیر کرده است و سپس به صورت معجزه آسایی از تور رهایی می یابد، تعبیرش این است که متاسفانه این وصلت سر نمی گیرد!

5-اگر خواب دیدید که بدون هیچ جرمی زندانی هستید و در حالیکه به پاهایتان زنجیر زده اند، در هوای گرم با یک عدد کلنگ به سنگ ضربه می زنید، تعبیر خوبی دارد، مبارک باشد، به وصال محبوبتان می رسید!

6-اگر خواب دیدید صبح ها در یک مهد کودک بچه تر و خشک می کنید و یعد از ظهر ها در یک رستوران ظرف می شورید ، رویم به دیوار(!) تعبیرش این است که شما هم « زی ذی» می شوید!

7-اگر خواب دیدید ماهی کوچولوی ناز داخل آکواریم خانه یک دفعه تبدیل به کوسه شد و شما را بلعید، تعبیری ندارد، فقط شبها کمتر شام بخورید!

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


H1367
ارسال پاسخ

مرسی

Evil13
ارسال پاسخ

اگه خواب دیدیم یکی با اسم 01234567890987654321
دنبالمونه چی؟
مرسی شماره پنجش خیلی بی ربط بود