متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


به گزارش گروه اجتماعی “ره به ری” : پلیس تهران موفق به دستگیری فرد اسیدپاش در شرق پایتخت شد که در بازجویی ها از او مشخص شد این ماجرا یک سناریوی ساختگی برای بدست آوردن دل یک دختر بوده.

ساعت۵عصر ۳آذرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان نیروی هوایی و دستگیری یکی از عوامل اسیدپاشی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو اعلام شد .

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ سبزرنگ قصد اسیدپاشی بر روی صورت دختر ۲۰ ساله ای را داشته اند که جوانی بنام سعید . ب ( ۲۴ ساله ) خودش را در زمان اسیدپاشی ، حائل فرد اسیدپاش و این دختر قرار داده و باعث شده تا اسید بر روی پشت لباس خودش ریخته شود و شهروندان نیز با اطلاع از موضوع بلافاصله دخالت کرده و نهایتا موفق به دستگیری یکی از متهمین در حین فرار شده اند .

دو نفر از شاهدان صحنه اسیدپاشی که از نیروهای بسیج منطقه نیروی هوایی هستند ، با مشاهده صحنه اسیدپاشی اقدام به تعقیب فرد اسیدپاش کرده و زمانیکه این شخص قصد داشته تا سوار موتورسیکلت شده و بهمراه همدست خود از محل متواری شود ، مانع آنها شده و در یک تعقیب و گریز موفق به دستگیری راننده موتورسیکلت می شوند .

یکی از این افراد در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : در حال عبور از خیابان بودم ؛ سرنشین یک موتورسیکلت ، در حالیکه موتور هنوز به صورت کامل توقف نکرده بود از موتور پیاده و اقدام به پاشیدن اسید به سمت دختر خانمی کرد ؛ در این زمان پسر جوانی که در نزدیکی این دختر خانم حضور داشت خودش را حائل قرار داد و باعث شد تا اسید به پشت کمر خودش بریزد ؛ این دو نفر ( راکب و سرنشین موتروسیکلت ) در حال متواری شدن از محل بودند که دوست همراهم با لگد ضربه ای به پشت موتور آنها زد که هر دو نفرشان به زمین خوردند ؛ آنها قصد داشتند تا به صورت پیاده از محل متواری شوند که توانستیم یکی از آنها را در خیابان ۳۲/۶ دستگیر کنیم .

با انتقال دختر جوان ، متهم حسین . ت ( ۱۹ ساله و به عنوان متهم ) و سعید . ب ( به عنوان شخصی که اسید بر روی ریخته شده بود ) به کلانتری ۱۲۸ تهران نو جهت آغاز تحقیقات ، حسین در اظهاراتش عنوان کرد که سعید که اسید بر روی لباس های او پاشیده شده ، در حقیقت همدست آنها و در واقع طراح صحنه اسیدپاشی است .

حسین در اعترافات خود ضمن معرفی عامل اسیدپاشی بنام کامران ، به مأموران گفت : “حدودا چند روز پیش بهمراه سعید و کامران در داخل پارک نشسته بودیم که سعید عنوان کرد به دختری علاقه مند شده و می خواهد کاری کند که این دختر نیز به وی علاقه مند شود ؛ به این بهانه ، سعید به من و کامران پیشنهاد داد که ” شما بیایید به سمت او اسید بپاشید البته به شکلی که اسید به روی او نریزد تا او پس از مشاهده پاشیده شدن اسید بر روی من ، به من علاقه مند شود ‍! ” .

با توجه به اعتراف “حسین . ت” در خصوص نقش سعید در اسیدپاشی ، وی نیز به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهارات حسین را تأیید کرد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع اسیدپاشی و به دستور سرپرست دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات از متهمان ، سعید با تأیید اظهارات حسین در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : حدودا ۶ ماه است که با حسین و کامران دوست شده ام اما از حدود ۲ روز پیش بود که تصمیم به این کار گرفتم تا صحنه سازی کرده ، به شکلی که دوستانم اسید را روی من پاشیده تا دختر خانمی که مدتی است به او علاقه مند شده ام ، با دیدن این صحنه به من علاقه مند شود .

سعید در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت : “درباره این موضوع با دوستانم ( حسن و کامران ) صحبت کردم و پس از اصرارهای من ، آنها قبول کردند تا این کار را به خاطر من انجام دهند . قرار شد کامران اسید را بپاشد و من جلوی اسیدپاشی او را بگیرم و پس از آن کامران و حسین فرار کنند و من در محل بمانم . با یکدیگر قرار گذاشتیم که کامران و حسین ابتدا برای این دخترخانم ایجاد مزاحمت کرده و من به بهانه ایجاد مزاحمت ، آنها را از محل رد کنم و آنها موقتا از محل دور شده اما مجددا برگشته و اینبار اقدام به اسیدپاشی کنند و در این زمان من مانع از پاشیده شدن اسید بر روی صورت و بدن این دختر خانم بشوم تا بتوانم با این ظاهرسازی دل وی را بدست آورم ” .

با شناسایی کامران . خ ( ۱۹ ساله ) به عنوان عامل اصلی اسیدپاشی ، کارآگاهان اداره شانزدهم موفق به شناسایی مخفیگاه وی در منزل یکی از بستگانش در میدان خراسان – انتهای خیابان ۱۷ شهریور شده و در  او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند ؛ کامران نیز در همان تحقیقات اولیه اظهارات حسین و سعید را در خصوص انگیزه واقعی اسیدپاشی و نقش خود در پاشیدن اسید را تأیید کرد .

 

اسیدپاشی برای بدست آوردن دل دختر! +عکس
اسیدپاشی برای بدست آوردن دل دختر! +عکس
اسیدپاشی برای بدست آوردن دل دختر! +عکس
اسیدپاشی برای بدست آوردن دل دختر! +عکس

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


baran87
ارسال پاسخ

خدا لعنتشون کنه.