متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


حیدری: اخراج پولادی تاثیر گذار بود

خسرو حيدري در بازي با عراق به ميدان نرفت و او هم اعتقاد دارد اخراج پولادي کار ايران را در اين بازي خراب کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه" از ورزشگاه کانبرا، خسرو حیدری پس از پیروزی تیم ملی عراق مقابل ایران در مرحله یک چهارم جام حذفی گفت: واقعا بازی سختی بود و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند. شایسته کسب پیروزی بودیم.وقتی بازی وارد ضربات پنالتی میشود شانس هم در نتیجه اثر میگذارد. ما بهتر از عراقیها بازی کردیم اما اخراج مهرداد پولادی نظم تیم ما را به هم زد. به هر حال این اخراج تصمیم داور بود.

 

آقاجانیان: داور بازیکن عراق را اخراج نکرد

مارکار آقاجانيان دستيار کي روش هم اعتقاد دارد داور استراليايي بازي با عراق يه ضرر ايران سوت زد.

به گزارش "ورزش سه" از ورزشگاه کانبرا، مارکار آقاجانیان پس از شکست مقابل عراق در ضربات پنالتی در یک چهارم نهایی جام ملتها گفت: مقابل عراق یکی از بهترین بازیهای تیم ملی را انجام دادیم.120 دقیقه بازی خوبی را انجام دادیم. کار سختی داشتیم اما بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. با این حال داور مسابقه اولین خطای هند بازیکن ما را با کارت زرد جریمه میکند اما بازیکن حریف 3 بار پشت سر هم خطا کرد اما داور کارت زرد دوم را به او نشان نداد. ولی ما را خیلی راحت 10 نفره کرد اگر 10 نفره نمیشدیم عراق را با اختلاف گل زیادی میبردیم.

او در مورد ضربات پنالتی گفت: ضربات پنالتی به شرایط بازیکن بستگی دارد. مثلا ووریا غفوری که تعداد بازی ملی زیادی هم ندارد پنالتیاش را گل کرد اما در هر حال ممکن است بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی را از دست دهند. ما باید راحت عراق را شکست میدادیم. دست همه هواداران هم که ما را حمایت کردند میبوسم. آنها سزاوار بیشتر از این بودند اما اتفاقات خارج از بازی و شرایط فنی باعث باخت ما شد.

مربی تیم ملی در مورد هوای گرم در شهر کانبرا در زمان مسابقه گفت: هوا گرم بود اما این دلیل باخت نمیشود هر چند در این هوای گرم بیش از 80 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. من بازیکنان تیم ملی را تحسین میکنم و از آنها تشکر میکنم چون مردانه بازی کردند. ما با کمترین بازی تدارکاتی به جام ملتهای آسیا آمدیم.
بهترین تیم ناکام ایران در جامملتهای آسیا

تيمملي، بهترين تيم ناکام تاريخ ايران در جامملتهاي آسيا بود.

به گزارش "ورزش سه"، در ادواری که با ناکامی جامملتهای آسیا ترک کردیم، قطعا مساوی و باخت در کارمان داشتیم.

* تیم سال 1980 ما قبل از شکست از کویت در نیمه نهایی صاحب 2 برد، 2 مساوی و 1.5 امتیاز از هر بازی به طور میانگین بود.

* تیم سال 1984 همین گونه عمل کرد و با 2 برد و 2 مساوی، 6 امتیاز قبل از ناکامی برابر عربستان( با معیار 2 امتیاز به ازای هر برد) و میانگین 1.5 امتیاز کارش را خاتمه داد ...

* تیم سال 1988 ما قبل از ناکامی در نیمه نهایی برابر عربستان 2 برد، یک مساوی و یک باخت به دست آورد و 1.25 امتیاز به ازای هر بازی گرفت.

* در سال 1992 قبل از باخت به ژاپن صاحب یک برد، یک مساوی و میانگین 1.5 امتیاز بود.

* در سال 1996 قبل از ناکامی برابر عربستان در نیمه نهایی سه برد و یک باخت و 9 امتیاز از 4 بازی (به ازای 3 امتیاز از هر برد) و میانگین 2.25 بودیم.

* در سال 2000 قبل از بازی با کره در یک چهارم 2 برد، یک مساوی، 7 امتیاز از 3 بازی و میانگین 2.3 امتیاز داشتیم.

* در سال 2004 پیش از بازی با چین در نیمه نهایی صاحب 2 برد، 2 مساوی و میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی بودیم.

* در سال 2007 قبل از بازی با کره جنوبی در یک چهارم 2 برد و یک مساوی، 7 امتیاز از 3 بازی و میانگین 2.3 امتیاز داشتیم.

* در سال 2011 هم مثل امروز، صاحب 3 برد در بازی هایمان بودیم اما تنها امروز را از این جهت بهتر از تیم 2011 برابر کره جنوبی یک ـ صفر باخت و حذف شد اما تیم امروز با مساوی و تنها به علت ناکامی در ضربات پنالتی حذف شد.
غفوری: در پنالتی شانس حرف اول را می زند

وريا غفوري در بازي هاي جام ملت هاي آسيا يکي از بهترين بازيکنان ايران بود اما برابر عراق پنالتي حساسي را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه کانبرا، وریا غفوری در خصوص بازی با عراق گفت: متاسفانه بازی را باختیم که مستحق آن نبودیم و اگر داور به اشتباه پولادی را اخراج نمیکرد با اختلاف عراق را شکست میدادیم.عراق تیمی نبود که بتواند ایران را شکست دهد و ما در شرایطی که بیش از 80 دقیقه 10 نفره بودیم دو بار بازی را به تساوی کشاندیم و در نهایت هم در ضربات پنالتی بازی را باختیم که به نظرم در این ضربات شانس حرف اول را میزند.

او در مورد داور هم صحبت کرد: داور به اشتباه پولادی را اخراج کرد در حالی که دروازهبان عراق در آن صحنه بازیکن ما را هل داد. در حقیقت ایران قربانی اشتباه داور شد و ناحق از رقابتها کنار رفتیم.

 

بوسنیچ: قضاوت داور منزجرکننده بود

دروازهبان سابق تيمملي استراليا که برابر ايران در انتخابي جامجهاني 98 به ميدان رفت حسابي از بنجامين ويليامز داور بازي ايران ـ عراق عصباني است.

به گزارش "ورزش سه"، مارک بوسنیچ که به عنوان کارشناس در برنامه تلویزیونی کشور استرالیا شرکت کرده بود، در این باره گفت: ما بارها در مورد داوران استرالیایی صحبت کرده ایم و متاسفانه عملکرد آنها اصلا خوب نیست. قضاوت ویلیامز منزجرکننده بود و من فکر می کنم او باید پاسخگوی قضاوتی که کرده باشد.

او ادامه داد: دقیقا همین قضاوت در بازی ازبکستان و عربستان هم اتفاق افتاد، در حالی که مدافع ازبکستان هیچ کاری نکرده بود، داور به نفع عربستان خطای پنالتی گرفت. در مورد خطای پولادی هم دقیقا همین اتفاق افتاد. پولادی رفت که توپ را از دست دروازهبان عراق بزند ولی اینکه زمین خورد به هیچ عنوان قصد خطا گرفتن از ویلیامز را نداشت.

دروازهبان سابق تیمملی استرالیا با ایرانی ها همدردی می کند: از عصبانیت کارلوس **همخونه**وش و بازیکنان تیمملی ایران می شد فهمید که آنها چقدر عصبانی هستند. واقعا من شریک ناراحتی ایرانی ها هستم و بسیار از تصمیم داور عصبانی ام. می دانم آنها چقدر سختی کشیده اند و داور بازی در مرحله یک چهارم نهایی را برای ایران خراب کرد.

بوسنیچ ادعا می کند داور تحت تاثیر یونس محمود کاپیتان استرالیا قرار گرفت: من فکر می کنم داور در سراسر دقایق بازی تحت تاثیر یونس محمود بود. وظیفه داور است وقتی بازیکنی اعتراض می کند بگوید که من در زمین هستم و نیاز به صحبت کردن تو نیست. اما متاسفانه ویلیامز تحت تاثیر شلوغکاری کاپیتان عراق قرار گرفته بود. داور فراموش کرده بود که پولادی کارت زرد اول را گرفته وگرنه امکان نداشت کارت زرد دوم را در آن صحنه به او می داد. این وظیفه داور است که حواسش باشد چه کسی قبلا کارت زرد گرفته.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


_MiM_
ارسال پاسخ

عجب

sadgirl
ارسال پاسخ

........