متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


فصل بهار و رويش دوباره نويد بخش زندگي و نشاط و طراوت است. اين رويش سبز يک بار ديگر بر ما مي رسد و فرصت ارزيابي و بازنگري را به ما ارزاني مي کند.


امسال اين رويش و دگرگوني طبيعت همزمان شده است با ايام شهادت بانوي بهشتيان و اسوه بي بديل زنان و مردان حضرت فاطمه زهرا(عليهاالسلام).


حضرت فاطمه (سلام الله عليها) صرفا الگوي زنان و دختران نيست. او الگوي همه انسانها است. در رفتار و شخصيت آن بانو فضيلتهايي آشکار و نهان وجود دارد که آدمي را از درياي کرامتهاي صديقه کبري(سلام الله عليها) مدهوش مي کند.


پيامبر خدا مي فرمايند زماني که صحراي محشر برپا مي شود و دادگاه عدل الهي اقامه مي گردد از جانب خداي متعال به زهرا اطهر(عليهاالسلام) خطاب مي شود که اي فاطمه از من درخواست کن تا به تو عطا نمايم و از درگاه من آرزويي بنما تا تو را راضي کنم. حضرت زهرا(سلام الله عليها) در پاسخ اين خطاب الهي عرضه مي دارد:


"خدايا آرزوي من تويي بلکه بالاتر از آرزوي من هستي. از تو درخواست مي کنم که دوستداران من و دوستداران فرزندان مرا با آتش نسوزاني. در اين هنگام پروردگار عالم به عزت و مقام خود سوگند مي خورد که هرگز دوستان تو و دوستداران عترت تو را به آتش دوزخ نخواهم سوزاند .


در ايام نوروز فاطمي،
ايامتان خدايي و متعالي  

[تصویر: ch-fatemiye-02.jpg]


به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !