متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

بهترین وضعیت خواب چیست؟

آیا به پشت، پهلو یا شکم می خوابید؟ ممکن است موقعیت خواب مورد علاقه خود را داشته باشید، یا ممکن است هر از چند گاهی آن را تغییر دهید. و اگر باردار شوید یا مشکلات سلامتی خاصی داشته باشید، گاهی اوقات نحوه خواب شما تغییر می کند. در این موارد، داشتن حالت خواب مناسب می تواند تفاوت زیادی در احساس شما هنگام بیدار شدن ایجاد کند. آیا بهترین وضعیت خوابیدن را متناسب با شرایط خود انتخاب می کنید؟

بدخوابی می تواند باعث یا تشدید درد گردن یا کمر شود. همچنین ممکن است راه های هوایی به ریه های شما را مسدود کند که منجر به مشکلاتی مانند آپنه انسدادی خواب شود. برخی تحقیقات حتی نشان می دهد که وضعیت خواب اشتباه ممکن است باعث شود سموم به آرامی از مغز شما خارج شوند. به خواندن ادامه دهید تا بیاموزید نحوه خوابیدن چگونه می تواند از چندین جهت بر سلامت شما تأثیر بگذارد.آرامش ذهنی و جسمی بعد از کرونا


آیا تشک شما راحت است؟

تشک ها از مواد مختلفی ساخته می شوند. برخی نرم تر یا سفت تر هستند. نوع ماده ای که تشک از آن ساخته شده است بر دمای بدن شما تأثیر می گذارد    .

وقتی صحبت از استحکام یک تشک به میان می‌آید، تشکی را می‌خواهید که به اندازه کافی سفت باشد که از ستون فقرات شما حمایت کند، اما همچنین به اندازه‌ای نرم باشد که با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد. افرادی که از کمردرد رنج می‌برند ممکن است روی تشکی که نرم‌تر و نرم‌تر است راحت‌تر باشند.رشته های پرطرفدار پزشکی و آمار اشتغال

تا زمانی که برای مدتی روی تشک خود استراحت نکرده باشید، نمی توانید با اطمینان از عملکرد تشک خود مطلع شوید. هنگام خرید تشک، تشک را از فروشگاهی بخرید که به شما اجازه می دهد چندین هفته آن را تست کنید و اگر برای شما کار نکرد، آن را تعویض کنید.

 

 

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


Parsa7878
ارسال پاسخ

بالاخره معلوم نشد ملاک ها و شاخصه های تشک خوب و استاندارد برای افراد مختلف چی هست ؟