متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


تزریق پروفایلو، یک درمان تزریقی غیر تهاجمی، ضد پیری است، که نه تنها می تواند علائم پیری را درمان کند، بلکه منشا یا علت آن را نیز درمان می کند.

ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو، یک نوع مرطوب کننده تزریقی است که با تحریک تولید الاستین و کلاژن طبیعی پوست، باعث می شود پوست ظاهری درخشان و تازه داشته باشد و به هیدراته ماندن پوست کمک می کند. این دارو، که با فناوری منحصر به فرد NAHYCO تولید شده است دارای یک فرمولاسیون خاص و ویژه برای بازسازی پوست است. این مساله، پروفایلو را به یکی از اولین درمان های تزریقی با اسید هیالورونیک (HA)، تبدیل کرده است. این روش درمانی، به طور مستقیم با پیری و افتادگی پوست مقابله کرده و با بازسازی و احیا مجدد پوست، باعث بهبود شکل ظاهری آن می شود.

پروفایلو، علاوه بر بازسازی بافت های پیر و افتادگی های پوست، باعث تقویت و آبرسانی پوست می شود.

تزریق پروفایلو چیست ؟

تزریق پروفایلو، که به صورت تزریق دقیق در محل مورد نظر استفاده می شود، می تواند باعث سفت شدن، مرطوب شدن و تقویت پوست شود.

اسید هیالورونیک با قدرت بالا، در نقاط مهم و استراتژیک پوست تزریق شده و به آرامی پخش می شود.

پروفایلو، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین شده و آب را در لایه های عمیق پوست جذب می کند. این مساله، باعث تقویت پوست و مرطوب ماندن آن می شود.

پس از تزریق و پخش شدن پروفایلو، عملیات بازسازی پوست توسط این دارو آغاز می شود. فرمولاسیون پیشرفته این محصول، به بدن برای تولید و فعالسازی پروتئین های الاستین و کلاژن دستور می دهد. نتیجه شگفت انگیز این تحریک ها را می توان با اثراتی همچون سفت شدن و لیفت کردن پوست مشاهده کرد.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !