متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    یا علی

  • تعداد نظرات : 0
  • ارسال شده در : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
  • نمايش ها : 199

کسانی درقلبم وجود دارند که لحظه هایی در ذهنم نیستن .اما این دلیل نمی شود که یک لحظه از قلبم دور شوند .نکند فکر کنی قلب من خالی از مهر توست ؟نه. هر لحظه ام وابسته به توست .کاش میدانستی تنهایم.کاش میدانستی آرزویم شده یک شب را بدون اشک بخوابم اصلا آرزویم شده یک شب را بخوابم.میدانم که میدانی دردم را !از همه دنیا بریده ام  آخر خسته کننده اند آدم های تکراری با یک شعار رویایی:من دوست توام!!!!

واقعا چرا؟من پر توقع ام یا این دنیا بی جنبه است؟

اما من تاتو رو دارم دیگر چه غم دارم.اگر این دنیا بی جنبه است جنبه تو به تموم عالم می ارزد.اما دوست دارم برایت بگویم از نامردی های این زمانه هرچند تو از بری!

آقا این مردمان واقعا فرسخ ها  از رفتار تو فاصله دارند به راحتی آبرو میبرند وبه راحتی آن فرد را مورد تمسخر قرار میدهند.این مردمان هرکدام پرونده ای قطور از گناه دارند اما زمانی که آبروی یک فرد میرود ان ها انسان های نیک روزگارند .ان ها از عدالت چیزی نمیدانند!!از مردانگی هم چیزی نمیدانند!!!!!! پس چرا ادعا میکنند همه چیز را میدانند ؟ان را نمیدانم.

تنها چیزهایی که تجربه به من نشان داده این است که:گاه یک سکوت از یک فریاد سخت بلند تر است.گاه گذشت خیلی زیبا تر از انتقام است.اما کدام گذشت؟بر کدام ادمیان؟که حتی خود نمی توانند گناهی کوچک را ببخشند.دلم حرف هایی دارد که انقدر بزرگند که در حد نوشتن نمی گنجد.این جمله گنگ است زیرا حرف های دلم همه گنگند!!!!!!!!!

عییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید غدیر بر همگان مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !