متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


.وزن هواپیماثابت می ماند ، هواپیماها به طور معمول هوامحبوس هستند و پرندگانی که "پرواز می کنند" توسط هوایی که در بدنه هواپیما است پشتیبانی می شوند. نه جرم و نه وزن سیستم صفحه و محتویات این فلپینگ باعث کاهش نیروهای تماسی بین پرندگان و هواپیما می شود اما فشار هوا بین این دو را افزایش می دهد و این دقیقاً کاهش نیروی تماس را به طور متوسط جبران می کند.پرنده ای که در کف هواپیما نشسته است توسط ساختار هواپیما پشتیبانی می شود و به وزن هواپیما کمک می کند. پرنده ای که در هواپیما پرواز می کند توسط یک جریان هوا پشتیبانی می شود که دارای یک رانش خالص به سمت پایین است که توسط ساختار هواپیما پشتیبانی می شود و به وزن هواپیما کمک می کند. اهمیتی ندارد که هواپیما مهر و موم شده باشد یا باز ،مگر هواپیما باز باشد .
اگر پرنده ای دارای جرم 2 کیلوگرم باشد و در یک قفس 1 کیلویی گیر افتاده باشد و سپس شروع به پرواز در داخل قفس کند ، وزنی که روی آن وارد می شود چقدر است
یک پرنده برای فشار آوردن به سمت بالا باید فشار رو به پایین خود را نسبت به وزن خود ایجاد کند. در بالادست یک فلپ بال اساساً هیچ فشاری توسط بال ایجاد نمی شود بنابراین یک پرنده در حال پرواز در این مرحله از جعبه در سقوط آزاد است. هر جسمی که در داخل قفس آزاد باشد ، بدون وزن خواهد بود ، بنابراین در حالی که یک پرنده در حال پرواز ، بدون وزن خواهد بود و قفس در مقیاس 1 کیلوگرم وزن دارد..در حال حاضر ، در سراشیبی پرنده باید فشار کافی را به سمت پایین ایجاد کند تا وزن خود را بالا ببرد و علاوه بر این امکان سقوط آزاد را فراهم می کند تا در ارتفاع متوسط ​​خود را حفظ کند. برای دستیابی به ارتفاع کلی و حتی کمتر برای کاهش ارتفاع باید فشار بیشتری ایجاد کند. بنابراین در حین ضربه پایین فشار زیر بال بالاتر از وزن پرنده است زیرا بال هوا را فشرده می کند در حالی که همزمان بال باعث ایجاد مکش (فشار کم) بالای بال می شود. بنابراین خالص شما چیزی ندارید. اکنون ، در پایین فشار ، فشار مثبت هوا در زیر ضربه بال پرنده مانند یک مخروط در زیر پرنده گسترش می یابد ، بنابراین هرچه از بال فاصله بگیرید ، فشار پراکنده تر می شود. بنابراین اگر درست زیر یک پرنده قرار دارید ، ممکن است فشار را احساس کنید اما اگر 100 فوت از شما بالاتر باشد فشار بسیار پراکنده ای است که در بیشتر موارد با فشار بسیار کمتری روی یک نقطه مشخص عمل می کند. این امر در مورد مکش ایجاد شده در بالای بال نیز صدق می کند.
بنابراین در یک قفس یک طرفه جامد ، شما یک سیستم بسته دارید که در آن فشار منفی بالای بال باعث افزایش وزن ناشی از فشار مثبت هوا در زیر بال می شود. در اینجا ، تمام هوای مخروط فشار در بالا و پایین پرنده در سراشیبی در قفس موجود است. این منجر به تغییر وزن خالص در قفس نمی شود. بنابراین قفس می تواند وزن پرنده به اضافه وزن قفس 3 کیلوگرم باشد.
با این وجود ، اگر دیوارهای مشبک و کف مستحکمی داشته باشید ، فشار هوا از فشار پایین بیشتر از دیواره ها است و مکش دیواره ها از فشار منفی ایجاد شده در بالای بال ، در هوای خارج پخش می شود ، زیرا هوا می تواند هر چند دیوار جریان می یابد. نتیجه آن گرفتن هوا از خارج قفس و قرار دادن لحظه ای آن در قفس است. هرچه پرنده به طبقه نزدیکتر باشد ، فشار مخروطی که در کف قفس قرار دارد بیشتر خواهد بود ، در مقابل پرنده ای که در آنجا بالاتر می رود و فشار از دیواره های نفوذپذیر پخش می شود و در نتیجه به اشیا خارج از قفس فشار می آورد. بنابراین در این حالت هرچه پرنده به زمین نزدیکتر باشد قفس سنگین تر است. وزن کلی قفس حداقل 3 کیلوگرم (وزن پرنده به اضافه قفس) به طور متوسط ​​در طول چرخه پر بال است (فشار از پرنده در هنگام حرکت بدون وزنه خواهد بود و می گوید دو برابر وزن آن در ضربه به پایین است اما فقط در صورتی که پرنده در ارتفاع بسیار کم و ثابت جایی که کل مخروط فشار روی کف جامد بارگیری شده بود ، حفظ کند. اگر پرنده بخواهد ارتفاع بگیرد ، کف فشار لحظه ای بیشتری می یابد تا زمانی که فشار از ارتفاع پرنده از کف قفس پخش شود. اگر قفس شما کف مشبک دارد ، بیشترین مخروط فشار روی اشیا خارج از قفس قرار می گیرد تا وزن پرنده اصلاً به وزن قفس اضافه نشود و قفس ممکن است کمی بیش از 1 کیلوگرم وزن داشته باشد (وزن قفس به علاوه فشار بر روی قطعات جامد مش). هرچه دیواره ها و کف نفوذپذیرتر باشد فشار پرنده پرواز روی قفس کمتر می شود. اما اگر ترازوی شما سکویی در کف است که قفس روی آن نشسته است (حتی اگر یک کف مشبک داشته باشید ، فشار هوا از بال های پرنده کم پرواز همچنان بر روی ترازو عمل می کند) .
سرانجام اگر پرنده در بالای قفس پرواز کند ، وزن قفس و پرنده کمتر از 1 کیلوگرم در مقیاس است. اما درصورتی که دیواره های قفس و / یا کف مشبک باشد و فشار بالها از قفس به خارج از قفس منتقل شود ، واقعاً مثر خواهد بود. برخلاف یک قفس کاملاً یک طرفه که می تواند تمام فشار ایجاد شده از بال های پرنده را گرفته و به نیروی کف قفس اضافه کند. بنابراین هیچ تغییری در وزن خالص ایجاد نمی شود (زیرا فشار پرنده که به سقف فشار می آورد با فشار بال که به سمت پایین فشار می یابد خنثی می شود)

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !