متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


با چه کسانی باید ازدواج کرد؟ ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر فرد است. انتخاب همسر مناسب، تأثیر زیادی بر سعادت و خوشبختی زندگی مشترک دارد. بنابراین، قبل از ازدواج، لازم است معیارهای انتخاب همسر را به دقت بررسی کنید و با توجه به این معیارها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

با چه کسانی باید ازدواج کرد

۱٫ به باورها و ارزش های شما احترام می گذارند.

شخصی که با او ازدواج می کنید مجبور نیست در هر موضوعی با شما موافق باشد، اما با این وجود، شما باید برای اعتقادات و ارزش های اصلی یکدیگر احترام متقابل داشته باشید. به صحبت های او دقت کنید آیا ارزش ها و باورهای شما را درک می کند؟ آیا کنار او می توانید همان گونه که باور دارید رفتار کنید یا نگران هستید که باورهای شما را مسخره کند؟

 

۲٫ آن ها به رشد شخصی شما کمک می کنند.

فردی که با او ازدواج می کنید باید به شما کمک کند تا به نسخه بهتر و کامل تری از خود تبدیل شوید. این بدان معنا نیست که آنها باید با توهین شما را تحقیر کنند یا به شما بگویند که شما “به اندازه کافی خوب” نیستید. اما شریک زندگی شما باید شما را به چالش بکشد تا توانایی های کشف نشده خود را پیدا کنید و این جرعت را به شما بدهد که مسیرهای سخت را انتخاب کنید و خود را به چالش بکشید.

 

پیشنهاد مشاور: صحبتهای مهم قبل از ازدواج ✔️۱۱۱ سوال تضمینی

 

با چه کسانی باید ازدواج کرد

 

۳٫ به شما اعتماد دارند و شما به آن ها اعتماد دارید.

فردی که با او ازدواج می کنید نباید از طریق تلفن، پیام های خصوصی یا تاریخچه مرورگر شما جست و جو کند. اگر آنها نگران موضوع خاصی هستند، باید باهم صحبت کنید. نباید به هم مشکوک باشید و زوجین نباید رفتارهای مشکوک مانند پنهان کردن گوشی را نشان دهند.

 

۴٫ تمام شما را دوست دارد.

با چه کسانی باید ازدواج کرد ؟ شخصی که با او ازدواج می کنید باید عاشق تمام و کمال شما باشد. اگر آن ها نمی توانند شما را بپذیرند، یا تلاش می کنند  شما را به شخص دیگری تبدیل کنند، عاقلانه است که رابطه را تمام شده بدانید. هیچ کس نمی تواند دیگری را تغییر دهد. طلاق های زیادی تاکنون بر سر همین تغییر دادن بوده است پس اطمینان حاصل کنید که او را بدون هیچ تغییری دوست دارید و شما را هم بدون تغییر دوست دارد.

۵٫ باعث می‌شوند بخندید.

فردی که با او ازدواج می کنید باید باعث شود که شما احساس شادی و رضایت داشته باشید، نه اینکه غمگین و گرفتار باشید، مشکلات وجود دارد و ممکن است گاهی هردو غمگین باشید اما به طور کلی باید از کنار او بودن احساس شادی داشته باشید.

 

با چه کسانی باید ازدواج کرد

 

۶٫ زمان با هم بودن را در اولویت قرار می دهند.

فردی که با او ازدواج می کنید باید برای شما وقت بگذارد، زیرا حتی بهترین رابطه بدون مراقبت و توجه مناسب نمی تواند دوام بیاورد، ممکن است در هفته روز و ساعتی را به دوستان یا خانواده خود اختصاص دهد اما حتما به اندازه کافی و لازم نیست برای شما و رابطه زمان می گذارد.

منبع:مشاوره ازدواج-با چه کسانی باید ازدواج کرد

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


AZIZIAN
ارسال پاسخ

کلا با هیچکس نباید ازدواج کرد
اون هم با دخترهای الان