متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


مرگ مادر چهار فرزند به علت فقر در انگلستان


این خانم 38 ساله از اهالی Runcorn  از طبقه محروم جامعه انگلستان بود و ماهانه برای گذران زندگی کمک هزینه دولتی دریافت می‌کرد. ولی از آن جهت که در چند ماه اخیر مرتب بیمار و مدت مدیدی در بیمارستان بستری بود موفق نشده بود در قرار مصاحبه‌ای که با مسئولان تامین اجتماعی داشته، حاضر شود؛ از همین رو مقرری‌اش را قطع می‌کنند!


به علت عدم توان پرداخت اجاره، دادگاهی می‌شود و در آستانه بی خانمانی قرار می‌گیرد. این مادر 38 ساله برای کنترل هزینه‌های زندگی در مدت زمانی که فرزندانش مدرسه بودند، وسایل گرمایشی منزل را خاموش می‌کرده و یک روز وی را با کتی بر تن و پارچه‌ای که دور سرش بسته بود در خانه‌اش مرده می‌یابند. ظاهراً از شدت سرما جان باخته بود.


مادر متوفی در نامه‌ای داستان غم‌بار دخترش را شرح داده و اضافه کرده است: «آيا مردن برای اثبات مریضی دخترم کافی است؟ چند نفر دیگر باید بمیرند تا دولت متوجه شود که دارد مردم ضعیف را می‌کشد؟»


به نظرتان آیا نباید چنین مسئله مهمی در انگلستان سوژه بی‌بی‌سی باشد؟

 

**شهر فرنگ**

نظرات دیوار ها


Fereshteh
ارسال پاسخ

هر وقت تلویزیون ایران تمام مسائل و مشکلات مردمشو رسانه ای کرد و بهشون رسید بی بی سی هم مسائل انگلستان و میگه !!!

AZAD
ارسال پاسخ

مسایل داخلی کشور ما همیشه دستاویز قرار میگیره که دلیلش رو هم میدونیم والا موضوع
برای پرداختن بهش مثل همین فقر مردم انگلستان زیاده .
تشکر

khanoomi2000
ارسال پاسخ

ma too keshvre khodmon ta chn vght dg btunim shikmmemono sir knim o znde bmunim honar krdim dg lazem nis vse baqie del besozonim badbakhtie aslie ma hm ine k bja in k khodemono tamiin konim mirim vse in keshvr o oon keshvr azadari miknim o parcham siah miznim