متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

دانلود آهنگ جدید بی کلام با نام Nageki

 

The Kitaro Quintessential  آلبوم

  Kitaro%20 %20The%20Kitaro%20Quintessential%20%282013%29 دانلود آلبوم جدید بی کلام با نام The Kitaro Quintessential

 

Nageki

 

مختصری از بیوگرافی:
کیتارو در سال
۱۹۵۳ با نام واقعى «ماسانورى تاکاهاشى» در ژاپن به دنیا آمد. پدر و مادر او مانند اغلب ژاپنى ها پیرو آئین شینتو، مذهب ارواح پرستى بودند. کیتارو در دبیرستان به موسیقى سل(موسیقى مذهبى سیاه پوستان)، ریتم و بلوز علاقه مند شد.
او پس از فراگیرى نواختن گیتار الکترونیک، با گروه خود به نام «آلباتراس» (نوعى مرغابى بزرگ دریایى)، شروع به برگزارى برنامه هایى در مهمانى ها و کلوب ها کرد. نام کیتارو که یک شخصیت کارتونى تلویزیونى بود در همین زمان از سوى دوستانش بر وى نهاده شد. بزرگترین اثر وى در این زمان اُتیس و ردینگ بود. کیتارو خود در مورد این اثر مى گوید: «موسیقى من احساسى از تعمق و مهربانى را در مخاطب بر مى انگیزد و در واقع موسیقى من نه ریتم است و نه بلوز اما مخاطب احساسى مشابه احساس موسیقى سُل را در خود احساس مى کند
در اوایل دهه هفتاد او به طور کلى تغییر رویه داد و کار با کیبورد را آغاز کرد. او به گروه «فار ایست فَمیلى» پیوست و با آنها گذار به دور جهان را آغاز کرد. در این مسافرت ها، کیتارو با «کلاوس شولز»، نوازنده سینتى سایزر و بنیانگذار گروه «تنجرین دریم» آشنا شد. شولز براى گروه دو آلبوم تولید کرد و کیتارو کلاس فشرده اى را نزد وى به فراگیرى سینتى سایزر گذراند.
کیتارو در مورد این تغییر مسیر به سمت فراگیرى سینتى سایزر مى گوید: «من با سینتى سایزر مى توانم یک اقیانوس خلق کنم، یک کناره زمستانى، یک ساحل تابستانى و یک منظره کامل را بیافرینم
او پس از بازگشت به ژاپن در سال
۱۹۷۷ کار تکنوازى خود را آغاز کرد. دو آلبوم اولیه او با نام هاى «تن کاى» و از داستان ماه کامل «به نوعى جنون و هوس، آئین و کیش» براى جنبش در حال تولد موسیقى «نیو ایج» تبدیل شد. اما این آلبوم «جاده ابریشم» کیتارو بود که توجه جهانیان را به سوى او جلب کرد. جاده ابریشم، موسیقى اى بود که براى یک مستند ژاپنى که به مدت پنج سال در تلویزیون به نمایش در مى آمد، ساخته شده بود.
آلبوم جاده ابریشم او در سال
۱۹۸۶ با استقبالى جهانى روبه رو شد و در پى این استقبال، کیتارو در سال ۱۹۸۷ با همکارى موسیقیدان هاى مختلفى مانند «میکى هارت» و «جان اندرسون» توانست آلبوم هایى مانند« نور روح» را به بازار عرضه کند و بالغ بر ده میلیون کاست به فروش رسید. این آلبوم به عنوان بهترین اثر نیو ایج معرفى شد.
در همین سال بود که وى آلبوم هاى قدیمى خود را هم بازتکثیر و توزیع کرد اما این بار در سطحى جهانى و تور خود به آمریکا را شروع کرد و توانست با اجراى اولین تور زنده خود تنها در آمریکاى شمالى دو میلیون آلبوم به فروش برساند.
او در سال بعد توانست با خلق موسیقى فیلم «بهشت و زمین» شهرتى دوباره کسب کند و برنده جایزه بالاترین امتیاز در سال
۱۹۹۴ شود. اما اوج موفقیت او در عرصه موسیقى، دریافت جایزه سال ۲۰۰۱ براى آلبوم «در فکر تو» بود.
کیتارو یک ستاره است اما بسیار فروتن. او مى گوید: «طبیعت به من الهام مى کند. من تنها یک پیغام بر هستم. براى من برخى آهنگ ها مانند ابرها هستند و برخى مانند آب

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !