متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    خوب ، بد ، آدم

  • تعداد نظرات : 3
  • ارسال شده در : ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
  • نمايش ها : 166

(در حد نظریه است و فرای مذهبه ، پس سوتفاهم نشه )

خوب و بد ، در ابتدا با هم یکی بودند و با هم زندگی می کردند . تا اینکه صاحب یه فرزند می شوند. اسمشو گذاشتند آدم . خوب و بد هر دو خوشحال بودند و با فرزند دلبندشان بازی می کردند. ولی خیلی زود مشکلاتشان شروع شد . خوب می خواست تا آدم را مثل خودش بار بیاورد و تربیت کند و بد هم همین طور .

آدم دچار سرگیجه  شده بود . یک روز خوب به او یاد می داد تا مهربان باشد و روز دیگر بد به او می آموخت تا مهربان نباشد. و بالاخره خوب و بد به مشکل جدی برخوردند و دعوایشان شد. سر انجام در تاریخ 0/0/0 از هم طلاق کرفتند و جدا شدند. ولی دعوایشان تمامی نداشت ، هر کدامشان حضانت بچه را می خواستند . سپس تصمیمی گرفتند تا بچه را وسط بگذارند و خوب و بد در دو طرفش به ایستند تا ببیند ، خود بچه کدام یک از والدینش را انتخاب می کند . خوب روی پایش می زد و می گفت : بدو بیا بقلم عزیزم و بد در طرف دیگر می گفت : عشقم ، بیا پیشم من دوست دارم . بچه ی نو پا ایستاد و به دو طرف نگاه می کرد ، مردد بود . بچه ها والدینشان را به یک اندازه دوست دارند. ولی پایان داستان چیست ؟

آیا آدم به آغوش خوب رفت یا بد ؟

پایان داستان باز است و شما انتخابش می کنید. کل عالم صحنه ی انتخاب شماست ، حظار سکوت کرده و کل جمعیت خیره به شماست که کدام را انتخاب می کنید. اختیار ...

 

نظرات دیوار ها


AZAD
ارسال پاسخ

لایک
خوب بود .

HOSNA
ارسال پاسخ
Fereshteh
ارسال پاسخ

اختیار . .
خیلی جالب
مرسی