بلاگ كاربران
- عنوان خبر :
بازاریابی دیجیتال چیست؟ نگاهی اجمالی بر دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing
- تعداد نظرات : 0
- ارسال شده در : ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
- نمايش ها : 153
بازاریابی دیجیتال چیست؟ نگاهی اجمالی بر دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing
چیزی که همیشه در بحث بازاریابی اهمیت داشته، برقراری ارتباط با مخاطب، یا به زبان خودمانی، چسباندن نان به تنور داغ در زمان و مکان مناسب بوده است. اگر بخواهیم همین سیاست را در دنیای مدرن پیاده کنیم، باید در جایی با مشتری ارتباط برقرار کنیم که وقت زیادی را در آن سپری میکند: «اینترنت».
ما در وبسایت مدیروب در رابطه با مباحثی مانند بازاریابی آنلاین و استراتژیهای آن، روشهای کسب درآمد از اینترنت، انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال، مثل بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ و بازاریابی محتوا و همچنین مباحث کلیدی و مهمی در این زمینه، همچون سئو (SEO) به کرّات نوشتهایم. در این مطلب به دنبال آن هستیم که شما را دقیقاً و کاملاً با مفهوم دیجیتال مارکتینگ یا «بازاریابی دیجیتال»، انواع مختلف آن، وظایف یک بازاریابی دیجیتال، تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی درونگرا و مزایای این نوع از بازاریابی آشنا کنیم. در پایان نیز به سوالات متداول و رایج شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد؛ اما پیش از هر چیزی باید به این سوال پاسخ بدهیم که بازاریابی دیجیتال به چه معناست.
تعریف دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی دیجیتال
اولین و مهمترین سوال: بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی دیجیتال یک عبارت جامع است که همه کانالها و روشهایی که از طریق آنها میتوانید محصولات و خدمات خود را از طریق دستگاههای الکترونیکی یا اینترنت ترویج و تبلیغ کنید را در برمیگیرد.
تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی سنتی
اما بازاریابی دیجیتال با روشهای قدیمی یا سنتی بازاریابی چه تفاوتی دارد؟ تفاوت اصلی این دو نوع از بازاریابی در این است که کمپینهایبازاریابی دیجیتال منحصراً از طریق کانالهای دیجیتال اجرا میشوند و همین ویژگی باعث میشود که کنترل، ابزارها و اطلاعات بهتر و بیشتری برای آنالیز بازدهی کمپین بازاریابی در دسترس بازاریاب قرار بگیرد.
نخستین نظر را ایجاد نمایید !