بلاگ كاربران


 

سپاس. سر تعظیم فرود می آورم بر شمایان که جسم نحیف مرا نادیده نمیگیرید و اینگونه مظلومانه در پس پرده های پنهان پاکی خود، دست مرا در تاریکی درونی ام میگیرید. و چنان با عطوفت مرا همراه خود می سازید که نه تنها آن سیاه دیدگان بخت برگشته که در لجنزار سبز خود فروخفته اند، که ابر سیاه آسمان تاریکی شب نیز با لبخندی در پی شما مردمان راه بلد زوزه کشان راستی میابد.

ای دوستان راه بلد، که مرا از تاریکی به سوی خورشید راستین گسترده شده بر قامت گیتی رهنمون می سازید و رسولی والد گونه گشته اید، شمایان را هزاران درود که به ما لذت روشنایی را می فهمانید، طعم انگبین با هم بودن و حس بالای عشق ورزیدن را.

شمایان را ایزد حافظ باد که یاری بی همتا در ره پیش روی ما هستید و آنگونه بر مرکب عزت سوارید که من ناچیز در حضیض ذلت را نیز از مخیله خود خارج نمی سازید. و چنان در این راه پست پیش روی من قرار گرفته اید که من حقیر با ذهن مهجور و متحجر خویشتن هیچ گاه این راه پیموده شده را فراموش نمی کنم.

دست مریزاد که عین خاطره اید و به گونه ای نمودار که ما هیچگاه فراوان دژخیم های این راه را از ذهن خود پاک نکرده و همواره قدردان شما باشیم.

عشق ما دهکده‌ای است که هرگز به خواب نمی‌رود
نه به شبان و
نه به روز .
و جنبش و شور و حیات
یک دم در آن فرو نمی‌نشیند

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !